תמיכה

טופס בקשת תמיכה

 

 


שימו לב !


לקוחות יקרים.
בימים טרופים אלה עובד צוות קילומבו במתכונת מצומצמת ביותר ועושה את המקסימום האפשרי במסגרת המגבלות שכולנו מודעים אליהן באופן טבעי.

נשתדל לחזור אליכם בזמן סביר ככל האפשר, אבל אנא קחו בחשבון שמענה מהיר ואפשרות התחברות אל המחשב שלכם כמעט בלתי אפשריים.

את רוב המענה והתמיכה בימים אלה נעשה באמצעות המייל.
אנא בידקו את המייל שהזנתם בטופס התמיכה, וודאו גם בתיקיית הספאם שהמייל שלנו לא הגיע לשם.

כולנו תקווה שהמצב הנוכחי יסתיים במהרה ושנחזור לימי שיגרה.

באהבה. צוות קילומבו.

לצורך התחברות אל המחשב שלכם הורידו כבר עכשיו את תוכנת החיבור המהיר אלינו כדי שכשנתקשר הכל יהיה מוכן.
קליק על מערכת ההפעלה המתאימה ושימרו אותו (לא הפעלה) על שולחן העבודה שלכם.

בזמני לחץ, לקוח שהתוכנה לא מותקנת אצלו לא יוכל לקבל שירות.
להורדה:

  


אנא וודאו שמערכת ההפעלה שלכם מעודכנת ושהמחשב עומד בדרישות המינימום של המוצר.

 

הבהרות לגבי התמיכה של קילומבו.

כמה דברים שחשוב לדעת לפני הפניה לתמיכה:
- אנו לא מחוייבים לתמוך בתוכנות חינמיות המגיעות עם המכשיר הנרכש.
- נשתדל לחזור אליכם במהירות האפשרית. המילה "דחוף" בהודעה לא תעזור לקבל תגובה מהירה יותר...
- קילומבו לא מתחייבת לטיפול תקלה במחשב שבו מותקנת מערכת הפעלה שאינה מקורית !.
- לא תנתן תמיכה למערכות הפעלה בשפות שונות מאנגלית או עברית.
- במידה וישנה בעיה במחשב עצמו, חומרה או מערכת הפעלה - יש לטפל במחשב במעבדת מחשבים מקצועית לפני הפניה לתמיכה.
- התמיכה אינה מעבדת מחשבים ולא אמורה לפתור בעיות כלליות במחשב.
- כל לקוח זכאי לשנה תמיכה בחינם מיום רכישת המוצר, תמיכה שמעבר לכך - לפי מחירון התמיכה בהמשך העמוד.
- כל לקוח זכאי להתקנה ראשונה בחינם - התקנות נוספות מעבר לזו - בתשלום 150 ש"ח להתקנה.

- התמיכה אינה עוסקת בנושאי רישום מאחר ואין לנו גישה או שליטה בכך - במקרים אלה יש לפנות ישירות ליצרן !
במקרים יוצאי דופן יטופלו נושאי רישום בעלות דמי טיפול של 150 ש"ח.


מחלקת התמיכה שלנו מחוייבת לחזור ללקוחות זכאים במייל או בטלפון (נתון לשיקול התמיכה) תוך 72 שעות עבודה מקבלת טופס התמיכה.
ברוב המקרים תקבלו את התמיכה עוד באותו היום, אך במקרים של עומס יתכן והתשובה תתעכב מעט (בדר"כ ימים ראשון וחמישי עמוסים יותר).

שעות הפעילות של מחלקת התמיכה:
בימים א-ה 13:00 - 17:00 .

בקשה שנשלחה אחרי השעה 17:00 בימי חול תענה רק למחרת.


מערכות הפעלה נתמכות:
מערכת הפעלה שאינה מופיעה כאן אינה נתמכת יותר :

משתמשי פיסי: Microsoft Windows 7 , Windows 8.
משתמשי מק: 10.7 10.8 10.9
המערכת OS X 10.10 - אינה נתמכת כלל בשלב זה !


אנו לא תומכים חומרה אשר לא נקנתה בקילומבו - גם אם היא מחוברת לתוכנה שנרכשה בקילומבו.

דרך טופס זה תוכלו לפנות למחלקת התמיכה של קילומבו.
אנא מלאו את הפרטים הבאים בפנייה שלכם על מנת שיהיה לנו קל יותר לטפל בכם.
טופס ללא מספר חשבונית נכון עובר אוטומטית ע"י המערכת לסוף התור.
אין לכם מס' חשבונית ? - התקשרו לסניף ממנו רכשתם ותקבלו את המספר.

חשוב מאוד !!!
יש להוריד ולהריץ את תוכנת ההתחברות לפני שחוזרים אליכם מהתמיכה.