טופס בקשת תמיכה

לקוחות יקרים.

הפקנו סרטונים המיועדים לתת לכם מענה מיידי בנושאים הבאים:

- הרשמה והתקנה של מוצרי Focusrite

- הרשמה והתקנה של מוצרי Native Instruments

- הרשמה והתקנה של מוצרי Novation


רוב הפניות המגיעות לתמיכה שלנו יקבלו מענה עם פתרון אפשרי במייל.

בצורה זו אנחנו יכולים לפנות זמן לתקלות מורכבות יותר וכך כולם מקבלים מענה מהיר יותר.
אנא בידקו את המייל שהזנתם בטופס התמיכה, וודאו גם בתיקיית הספאם שהמייל שלנו לא הגיע לשם.

באהבה. צוות קילומבו.

לצורך התחברות אל המחשב שלכם הורידו כבר עכשיו את תוכנת החיבור המהיר אלינו כדי שכשנתקשר הכל יהיה מוכן.
קליק על מערכת ההפעלה המתאימה ושימרו אותו (לא הפעלה) על שולחן העבודה שלכם.

בזמני לחץ, לקוח שהתוכנה לא מותקנת אצלו לא יוכל לקבל שירות.
להורדה:

  


אנא וודאו שמערכת ההפעלה שלכם מעודכנת ושהמחשב עומד בדרישות המינימום של המוצר.

 

הבהרות לגבי התמיכה של קילומבו.

כמה דברים שחשוב לדעת לפני הפניה לתמיכה:
- התמיכה נועדה לפתרון בעיות טכניות בלבד, לא ללימוד
- התמיכה אינה כוללת התקנת תוכנות המצורפות למוצרים שונים.
- אנו לא מחוייבים לתמוך בתוכנות חינמיות המגיעות עם המכשיר הנרכש.
- מערכות הפעלה ותוכנות שאינן מקוריות - לא יקבלו תמיכה.
- קילומבו לא מתחייבת לטיפול תקלה במחשב שבו מותקנת מערכת הפעלה שאינה מקורית !.
- לא תנתן תמיכה למערכות הפעלה בשפות שונות מאנגלית או עברית.
- במידה וישנה בעיה במחשב עצמו, חומרה או מערכת הפעלה - יש לטפל במחשב במעבדת מחשבים מקצועית לפני הפניה לתמיכה.
- התמיכה אינה מעבדת מחשבים ולא אמורה לפתור בעיות כלליות במחשב.
- כל לקוח זכאי לשנה תמיכה בחינם מיום רכישת המוצר, תמיכה שמעבר לכך - לפי מחירון התמיכה בהמשך העמוד.
- כל לקוח זכאי להתקנה ראשונה בחינם - התקנות נוספות מעבר לזו - בתשלום 150 ש"ח להתקנה.

- התמיכה אינה עוסקת בנושאי רישום מאחר ואין לנו גישה או שליטה בכך - במקרים אלה יש לפנות ישירות ליצרן.
במקרים יוצאי דופן יטופלו נושאי רישום בעלות דמי טיפול של 150 ש"ח.

שעות הפעילות של מחלקת התמיכה:
בימים א-ה 12:00 - 17:00 .

בקשה שנשלחה אחרי השעה 17:00 בימי חול תענה רק למחרת.

אנו לא תומכים חומרה אשר לא נקנתה בקילומבו - גם אם היא מחוברת לתוכנה שנרכשה בקילומבו.

חשוב מאוד !!!
יש להוריד ולהריץ את תוכנת ההתחברות לפני שחוזרים אליכם מהתמיכה.