תמיכה

טופס בקשת תמיכה

 

 

 

לצורך התחברות אל המחשב שלכם הורידו כבר עכשיו את תוכנת החיבור המהיר אלינו כדי שכשנתקשר הכל יהיה מוכן.
קליק על מערכת ההפעלה המתאימה ושימרו אותו (לא הפעלה) על שולחן העבודה שלכם.

בזמני לחץ, לקוח שהתוכנה לא מותקנת אצלו לא יוכל לקבל שירות.
להורדה:

  
osx 10.7.x 10.8.x -- -- -- windows 7/8

בעלי מערכת OS X El Capitan 10.11
הופסקה התמיכה עבור מערכת זו ומומלץ מאוד לשדרג את המערכת לגרסה 10.12.

 

 

הבהרות לגבי התמיכה של קילומבו.

כמה דברים שחשוב לדעת לפני הפניה לתמיכה:
- אנו לא מחוייבים לתמוך בתוכנות חינמיות המגיעות עם המכשיר הנרכש.
- נשתדל לחזור אליכם במהירות האפשרית. המילה "דחוף" בהודעה לא תעזור לקבל תגובה מהירה יותר...
- קילומבו לא מתחייבת לטיפול תקלה במחשב שבו מותקנת מערכת הפעלה שאינה מקורית !.
- לא תנתן תמיכה למערכות הפעלה בשפות שונות מאנגלית או עברית.
- במידה וישנה בעיה במחשב עצמו, חומרה או מערכת הפעלה - יש לטפל במחשב במעבדת מחשבים מקצועית לפני הפניה לתמיכה.
- התמיכה אינה מעבדת מחשבים ולא אמורה לפתור בעיות כלליות במחשב.
- כל לקוח זכאי לשנה תמיכה בחינם מיום רכישת המוצר, תמיכה שמעבר לכך - לפי מחירון התמיכה בהמשך העמוד.
- כל לקוח זכאי להתקנה ראשונה בחינם - התקנות נוספות מעבר לזו - בתשלום 150 ש"ח להתקנה.

- התמיכה אינה עוסקת בנושאי רישום מאחר ואין לנו גישה או שליטה בכך - במקרים אלה יש לפנות ישירות ליצרן !
במקרים יוצאי דופן יטופלו נושאי רישום בעלות דמי טיפול של 150 ש"ח.


מחלקת התמיכה שלנו מחוייבת לחזור ללקוחות זכאים במייל או בטלפון (נתון לשיקול התמיכה) תוך 72 שעות עבודה מקבלת טופס התמיכה.
ברוב המקרים תקבלו את התמיכה עוד באותו היום, אך במקרים של עומס יתכן והתשובה תתעכב מעט (בדר"כ ימים ראשון וחמישי עמוסים יותר).

שעות הפעילות של מחלקת התמיכה:
בימים א-ה 13:00 - 17:00 .

בקשה שנשלחה אחרי השעה 17:00 בימי חול תענה רק למחרת.


מערכות הפעלה נתמכות:
מערכת הפעלה שאינה מופיעה כאן אינה נתמכת יותר :

משתמשי פיסי: Microsoft Windows 7 , Windows 8.
משתמשי מק: 10.7 10.8 10.9
המערכת OS X 10.10 - אינה נתמכת כלל בשלב זה !


אנו לא תומכים חומרה אשר לא נקנתה בקילומבו - גם אם היא מחוברת לתוכנה שנרכשה בקילומבו.

דרך טופס זה תוכלו לפנות למחלקת התמיכה של קילומבו.
אנא מלאו את הפרטים הבאים בפנייה שלכם על מנת שיהיה לנו קל יותר לטפל בכם.
טופס ללא מספר חשבונית נכון עובר אוטומטית ע"י המערכת לסוף התור.
אין לכם מס' חשבונית ? - התקשרו לסניף ממנו רכשתם ותקבלו את המספר.

חשוב מאוד !!!
יש להוריד ולהריץ את תוכנת ההתחברות לפני שחוזרים אליכם מהתמיכה.