מעבדה

שרותי המעבדה של קילומבו

 
המעבדה.
המעבדה של קילומבו הוקמה ונועדה לתת מענה לכל המוצרים המיובאים ע"י קילומבו, וכמו כן מסוגלת לטפל במוצרים מסויימים  שאינם בייבוא קילומבו.
 
אנשי המעבדה שלנו מיומנים ביותר ובעלי הידע המעמיק ביותר לתיקון תקלות במוצרי הייבוא של קילומבו.
 
יש לנו קשר ישיר אל מול כל הגופים הטכניים של היצרנים, ואנחנו משתמשים בחלפים מקוריים לתיקונים אלה, ובשיטות העבודה המומלצות ע"י היצרנים השונים.
 
מסירת מוצר לתיקון.
ניתן למסור מוצר לתיקון באחד בסניפי קילומבו (חיפה או ת"א) וכמו כן, ברוב המקרים ניתן לשלוח אלינו את המוצר בתיאום מראש.
 
מוצר שנמסר לתיקון במסגרת אחריות יוחזר ללקוח עד 21 ימי עסקים מיום מסירתו.
במקרים מסויימים עשוי פרק הזמן להתארך (מחסור בחלקי חילוף למשל), וקילומבו מחוייבת ליידע את הלקוח על כך.
במקרים מסויימים ניתן לקבל מוצר חלופי לפרק הזמן עד שהמוצר יתוקן - בכפוף למסירת צ'ק פקדון ע"ס מחירו המלא של המוצר. צ'ק זה יוחזר עם החזרת המוצר החלופי לקילומבו.
קבלת מוצר חלופי היא שרות זכות של קילומבו, ומוצר חלופי יינתן רק במצב שקילומבו רואה בו כהכרחי ושקיים מוצר שכזה במלאי.
 
אחריות.
מוצר שנמצא בתקופת האחריות שלו ושנפתח או טופל ע"י כל גורם אחר - כיסוי האחריות עליו מבוטל וקילומבו אינה מחוייבת לטפל בו כלל.
 
אחריות על תיקון היא לתקופה של 3 חודשים מיום מסירת המוצר חזרה ללקוח, ומכסה אך ורק את תיקון אותה התקלה שטופלה.
 
עלויות תיקונים.
תיקונים שעלותם מתחת ל400 ש"ח יבוצעו ללא אישור נוסף, תיקון שעלותו מעבר לסכום זה יבוצע רק לאחר אישור הלקוח.
מוצר שנמסר למעבדה, עבר בדיקה ושהוחלט שלא לתקנו - יחוייב בסכום בדיקת מעבדה.
עלות בדיקת מעבדה במקרה של ספק - 120 ש"ח.
עלות זו תהווה חלק מהתשלום המלא במידה והלקוח מחליט לתקן את התקלה.